• Hyundai Motor деталізує гнучкий підхід реагування на ринкові умови та фокусується на електрифікації в рамках своєї стратегії «Hyundai Way»
    • ­Досягнення 5,55 мільйонів щорічних глобальних продажів до 2030 року, що на 30% більше, ніж у 2023 році
    • ­До 2030 року планується продавати 2 мільйони електроавтомобілів на рік по всьому світу
    • ­Планується представити нові моделі EREV, новий тип електроавтомобілів із запасом ходу понад 900 км на одному заряді, у Північній Америці та Китаї
    • ­До 2030 року запропонувати повну лінійку з 21 моделі електроавтомобілів, від доступних до розкішних і високопродуктивних
  • Представляємо вдосконалену гібридну систему наступного покоління з покращеною продуктивністю та паливною ефективністю
    • Планується розширити гібридні пропозиції до 14 моделей з поточних семи; люксовий бренд Genesis також запропонує гібридні моделі
  • Постійне просування інтерналізації технологій акумуляторів; розробити доступні батареї NCM і посилити технології безпеки
  • Плани комерціалізації мікроелектронного виробництва автомобілів з автономним керуванням; постачання автономних транспортних засобів світовим компаніям, що розробляють програмне забезпечення для автономного керування
  • Прагнення забезпечити лідерство в галузі енергетики в період енергетичного переходу шляхом зміцнення можливостей водневих технологій Групи на всіх етапах
  • Планується здійснити значні інвестиції в розмірі 120,5 трлн. вон до 2033 року для підтримки стратегії «Hyundai Way»
  • Встановити новий цільовий показник прибутковості для акціонерів (TSR) понад 35% та розгорнути схему викупу акцій на суму до 4 трлн. вон у період з 2025 по 2027 рр.

Hyundai купити в Чернігові. Нові Хюндай. Ціни на авто Hyundai в Чернігові - фото 6

Сеул, 28 серпня 2024 р. - Hyundai Motor Company провела СЕО День інвестора 2024, на якому представила свою нову середньо- та довгострокову стратегію «Hyundai Way».

На заході компанія розкрила свої зобов'язання щодо підвищення конкурентоспроможності своїх електроавтомобілів та гібридних автомобілів, вдосконалення технологій акумуляторів та автономних транспортних засобів, а також розширення свого бачення як енергетичного мобілізатора, який гнучко реагує на ринкове середовище завдяки своїм динамічним можливостям.

«У рамках «Hyundai Way» ми будемо оперативно реагувати на потреби ринку завдяки унікальній системі гнучкого реагування Hyundai. Це забезпечить стале лідерство в нестабільному ринковому середовищі та стратегічне позиціонування компанії для створення майбутнього, зосередженого на мобільності та енергії», - сказав Джей Хун Чхан, президент і генеральний директор Hyundai Motor Company. «Hyundai зміцнить свою позицію як компанії, що змінює правила гри, розширюючи свою діяльність за межі виробництва транспортних засобів до різних форм мобільності. Посилюючи роль енергетичних бізнес-операторів і реалізуючи водневе суспільство, ми маємо намір перетворитися на компанію, яка зможе зберегти світове лідерство в епоху енергетичного переходу».

У 2024 році Hyundai Motor забезпечив свою прибутковість і конкурентоспроможність електроавтомобілів на ринку. Ці досягнення були визнані світовими рейтинговими агентствами, оскільки компанія отримала кредитний рейтинг «А» від найбільших світових кредитних рейтингових агентств. Більше того, із глобальним річним обсягом продажів у 4,21 мільйона одиниць у 2023 році Hyundai Motor допоміг Hyundai Motor Group увійти до трійки провідних автовиробників у світі.

Детальні стратегії та цілі «Hyundai Way»

Детальні стратегії «Hyundai Way»

Продажі та фінансові цілі

Динамічні можливості Hyundai

  • Розширення лінійки гібридів із 7 до 14 моделей (включаючи Genesis)
  • Новий EREV стане ключовим елементом на шляху до повної електрифікації
  • Повний модельний ряд електроавтомобілів із 21 моделі до 2030 року
  • Розробка нових доступних акумуляторів NCM і технологій безпеки

 

Зміна правил гри у сфері мобільності

  • Мікроелектронне виробництво автономних транспортних засобів
  • Інформаційно-розважальна система наступного покоління та відкрита екосистема
  • Представляємо програмно-визначений автомобіль Pace Car оснащений системою високопродуктивного транспортного комп’ютера (HPVC) у 2026 році

 

Мобілізація енергії

  • Розширення лінійки систем на паливних елементах HTWO
  • Чистий логістичний бізнес, починаючи з HMGMA

Глобальні цілі продажів

  • 5,55 млн одиниць до 2030 року
  • 2 млн продажів електроавтомобілів до 2030 року

 

Середньо- та довгострокові інвестиційні плани

  • Всього: 120,5 трлн. вон (2024 ~ 2033)
    • R&D 54,5 трлн. вон
    • Капітальні інвестиції - 51,6 трлн. вон
    • Стратегічні інвестиції 14,4 трлн. вон

 

Цільовий показник прибутковості

  • 2030 Маржа операційної діяльності понад 10% (на консолідованій основі)

 

Розширення політики витрат акціонерів

  • 2024 річні дивіденди: мін. 10,000 вон
  • 2025 – 2027

Нова концепція загальної прибутковості акціонерів (TSR): 35%+

Цільовий середньорічний показник ROE 11 ~ 12%.

Щоквартальний дивіденд у розмірі 2,500 вон

 

Впровадження повного розширення гібридної лінійки та гібридної системи наступного покоління TMED-II

Hyundai Motor протягом багатьох років є лідером гібридного ринку завдяки своїй запатентованій гібридній системі TMED. Компанія має намір використовувати свій досвід для подальшого зміцнення позицій на ринку гібридів у рамках нової стратегії «Динамічні можливості Hyundai» - гнучкого реагування на потреби ринку, заснованого на ключових можливостях.

Згідно з цією стратегією, компанія розширить застосування своєї гібридної системи за межі компактних і середньорозмірних автомобілів до малих, великих і розкішних автомобілів, фактично подвоївши свій поточний асортимент з 7 до 14 моделей. Це розширення охопить не лише автомобілі Hyundai, але й люксовий бренд Genesis, який запропонує гібридну опцію для всіх моделей, за винятком тих, які є виключно електричними.

Компанія також представить систему наступного покоління TMED-II. Ця вдосконалена версія існуючої гібридної системи досягла найвищого у світі рівня конкурентоспроможності завдяки значному підвищенню продуктивності та паливної ефективності порівняно з існуючою системою. Інтеграція цієї системи у серійні автомобілі запланована на січень 2025 року. Майбутні гібридні автомобілі будуть оснащені преміальними технологіями, такими як інтелектуальне рекуперативне гальмування та Vehicle-to-Load V2L, що підвищить цінність продукції та зміцнить позиції Hyundai Motor на ринку завдяки чудовій якості продукції.

Використовуючи свої розширені гібридні можливості, Hyundai Motor прагне значно збільшити продажі своїх гібридних автомобілів. До 2028 року компанія планує продати 1,33 мільйона одиниць, що на понад 40 відсотків перевищує глобальний план продажів у порівнянні з попереднім роком. Компанія очікує сплеск попиту на гібриди, особливо в Північній Америці, де планується збільшити обсяг продажів гібридних автомобілів до 690 000 одиниць до 2030 року. Компанія буде оптимізувати розширення продажів гібридних автомобілів для задоволення попиту в кожному регіоні, включаючи Корею та Європу. Розширений регіональний план розгортання гібридних автомобілів забезпечить гнучкість ринкового портфоліо.

Для реалізації цього амбітного плану Hyundai Motor забезпечив універсальну виробничу систему та мережу постачання запчастин, повною мірою використовуючи свої основні світові заводи та впроваджуючи гібридні моделі, що призведе до скорочення витрат та підвищення прибутковості. Крім того, компанія планує виробляти гібридні автомобілі на заводі Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) в штаті Джорджія, США, разом з моделями електроавтомобілів, включаючи IONIQ 5 і IONIQ 9, довгоочікуваним трирядним повністю електричним кросовером компанії. Ця стратегія дозволить компанії швидко реагувати на потреби північноамериканського ринку, який наразі відчуває дефіцит гібридних автомобілів, а також підвищити операційну ефективність заводу.

Повне розширення лінійки електроавтомобілів та новий EREV

У відповідь на нещодавнє уповільнення попиту на електроавтомобілі Hyundai Motor розробляє новий EREV (електроавтомобіль зі збільшеним запасом ходу) в рамках стратегії «Динамічні можливості Hyundai». Новий EREV поєднуватиме переваги двигунів внутрішнього згоряння та електроавтомобілів. Hyundai Motor розробив унікальну нову систему силового агрегату та силової електроніки (PT/PE), яка забезпечує повний привід із застосуванням двох двигунів. Робота забезпечується виключно електроенергією, подібно до електроавтомобілів, при цьому двигун використовується лише для зарядки акумуляторів.

Новий EREV максимізує використання існуючого двигуна, щоб підвищити привабливість для клієнтів і забезпечити конкурентоспроможність з аналогічними електроавтомобілями за рахунок зменшення ємності дорогого акумулятора. Двигун надає можливість клієнтам EREV відчути чутливий досвід водіння, подібний до електроавтомобіля, що дозволить легше перейти на електроавтомобілі в майбутньому. Новий EREV також пропонує цінову конкурентоспроможність порівняно з електроавтомобілями завдяки оптимізації ємності акумулятора і дозволяє як заправлятися, так і заряджатися без стресу, пропонуючи при цьому чудовий запас ходу - понад 900 км на повному заряді. Цей автомобіль слугує ключовим елементом на шляху до електрифікації.

Hyundai Motor планує розпочати масове виробництво нового EREV у Північній Америці та Китаї до кінця 2026 року, а продажі розпочнуться у 2027 році. На північноамериканському ринку компанія спочатку запустить моделі кросоверів D-класу брендів Hyundai і Genesis, щоб задовольнити залишковий попит на двигуни внутрішнього згоряння з цільовим показником понад 80 000 одиниць.

У Китаї, де цінова конкурентоспроможність має вирішальне значення на ринку екологічно чистих автомобілів, Hyundai Motor планує діяти використовуючи економічну платформу С-сегмента, з планом випуску понад 30 000 одиниць. Компанія також перегляне подальші плани розширення відповідно до майбутніх ринкових умов.

Компанія прагне вирішити проблему уповільнення темпів розвитку електроавтомобілів, розширюючи свої гібридні та нові пропозиції EREV, а також поступово збільшуючи кількість моделей електроавтомобілів до 2030 року, коли очікується відновлення попиту. Hyundai Motor прагне створити повну лінійку електроавтомобілів, від доступних до розкішних і високопродуктивних моделей, і випустити 21 модель до 2030 року, щоб надати споживачам різноманітні варіанти.

Hyundai Motor зміцнює свої позиції на ринку електроавтомобілів завдяки лінійці IONIQ для масового ринку. Завдяки розширенню лінійки електроавтомобілів Genesis, люксового бренду, компанія продовжить підтримувати цінність свого люксового бренду, встановлену на ринку двигунів внутрішнього згоряння.

Починаючи з концепту GV60 Magma, представленого в Нью-Йорку в березні минулого року, Hyundai Motor відкриє нову главу високопродуктивної розкоші, пропонуючи високопродуктивні моделі, які максимізують якість і продуктивність. Бренд N продовжить розширювати лінійку високопродуктивних електроавтомобілів, що дозволить компанії ще більше посилити свою сильну конкурентоспроможність у ключових технологіях електроавтомобілів.

В епоху двигунів внутрішнього згоряння знадобилося майже 100 років, щоб автомобільні бренди масового ринку перейшли до сегменту розкішних та високопродуктивних автомобілів. Однак в епоху електроавтомобілів Hyundai Motor продемонстрував найшвидше розширення модельного ряду не лише масових брендів, але й розкішних та високопродуктивних моделей. Використовуючи свої передові технології та прихильність до інновацій, Hyundai Motor продовжуватиме готуватися до майбутньої ери електрифікації та лідирувати на ринку електроавтомобілів.

«В епоху електрифікації Hyundai відзначився тим, що швидко запустив широку лінійку електроавтомобілів, задовольняючи потреби не лише масових брендів, а й сегментів розкоші та високопродуктивних характеристик», - сказав президент Чхан. «Спираючись на наші передові технології та відданість інноваціям, ми прагнемо забезпечити собі лідируючі позиції на ринку, оскільки впровадження електрифікованих автомобілів набирає обертів».

Зростання продажів за рахунок збільшення виробництва та диверсифікації бізнесу та послуг

Hyundai Motor робить значні кроки у своєму прагненні стати провідним світовим гравцем на ринку електроавтомобілів. До 2030 року Hyundai Motor планує додати 1 мільйон одиниць виробничих потужностей, щоб продавати 5,55 мільйонів автомобілів по всьому світу. Компанія планує стати лідером автомобільної індустрії, одночасно розширюючись у нових сферах бізнесу та послуг. У рамках цього плану Hyundai Motor планує продати 2 мільйони електроавтомобілів до 2030 року, що ще більше зміцнить світове лідерство на ринку електроавтомобілів.

Щоб досягти поставлених цілей, Hyundai Motor достроково відкриє вищезгаданий завод HMGMA у 2024 році та спеціальний завод з виробництва електроавтомобілів в Ульсані до 2026 року, збільшивши виробничі потужності до 500 000 одиниць.

Для посилення своєї позиції на швидкозростаючих ринках, що розвиваються, Hyundai Motor придбав завод у Пуні, Індія, що дозволить створити виробничу систему, здатну випускати 1 мільйон одиниць продукції. Крім того, компанія планує максимально завантажити свої потужності в Китаї та Індонезії, одночасно активно розширюючи свою частку ринку за рахунок бізнесу зі збирання авто на Близькому Сході, в Азійсько-Тихоокеанському та інших регіонах.

Виробничі цілі Hyundai Motor підкріплені прихильністю до виробничих інновацій, що демонструє Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore (HMGICS). Ці виробничі потужності направлені трансформувати спосіб виробництва автомобілів Hyundai Motor, інтегрувати різні передові технології, такі як робототехніка, штучний інтелект і передові системи радарів, слугуючи випробувальним майданчиком для інтелектуальних виробничих технологій.

Це зобов'язання поширюється на весь світ, оскільки Hyundai Motor активно розширює інноваційні виробничі технології Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore від Hyundai Motor Group Metaplant America на інші світові виробничі майданчики. Впровадження передових технологій радарів сприятиме подальшому підвищенню якості продукції. Hyundai Motor також впроваджує логістичні роботи на своїх існуючих об'єктах, наприклад, в Ульсані.

Використовуючи свій великий досвід у виробництві високоякісних автомобілів та інтегруючи нові технології, Hyundai Motor впроваджує виробничі інновації, засновані на аналізі даних. Компанія активно реагує на вподобання клієнтів, визнаючи, що, хоча електроавтомобілі - це майбутнє транспорту, не всі клієнти готові до переходу на них. Тому компанія продовжує пропонувати широкий вибір силових агрегатів, включаючи двигуни внутрішнього згоряння, гібриди, гібриди з можливістю підзарядки, електроавтомобілі та автомобілі на водневих паливних елементах.

Оскільки Hyundai Motor розширює свою позицію на світовому ринку, компанія використовує інженерний потенціал Групи та локалізує автомобілі, щоб задовольнити смаки клієнтів та регуляторні вимоги. Це включає додавання гібридного виробництва до HMGMA та впровадження гібридних опцій для Genesis.

Hyundai Motor також посилює свою глобальну позицію, надаючи регіональним організаціям, особливо в Північній Америці, стратегії для покращення відносин з дилерами, клієнтського досвіду та задоволення регіонального попиту. Це включає в себе оптимізацію розподілу запасів, стратегії виробництва, інноваційний маркетинг, нові пропозиції мобільності та стратегічне партнерство.

У Північній Америці компанія досягає рекордних продажів своїх електроавтомобілів та гібридів завдяки передовому дизайну та ціновій конкурентоспроможності. У Європі Hyundai Motor розширює свою дилерську мережу та організацію продажів. Компанія також робить успіхи на ключових ринках, що розвиваються, на Близькому Сході, в Південній Америці та Азії, реалізуючи такі ініціативи, як будівництво нового заводу в Саудівській Аравії, регіоналізація продуктової лінійки в Південній Америці та відкриття нових офісів продажів в Азії. Партнерство з такими організаціями, як LG Energy Solution, також сприяє глобальному зростанню компанії.

Посилення конкурентоспроможності акумуляторів за рахунок технологічної різноманітності, безпеки та якості

Hyundai Motor планує забезпечити диференціацію технологій акумуляторів, посилити їх конкурентоспроможність та вдосконалити технології безпеки в рамках своєї стратегії «Динамічні можливості Hyundai», щоб стати єдиним у світі виробником з повною лінійкою акумуляторів для різних силових агрегатів.

Батарея, найважливіший компонент безпеки в електроавтомобілях, становить найбільшу частину вартості електроавтомобіля і значно впливає на конкурентоспроможність за вартістю. Як єдиний світовий автовиробник з повною лінійкою акумуляторних систем, Hyundai Motor прагне не лише покращити продуктивність батарей, але й забезпечити доступність, безпеку та простоту в обслуговуванні електроавтомобілів. Компанія постійно працює над підвищенням конкурентоспроможності акумуляторних елементів і технологій безпеки, прагнучи забезпечити максимальну споживчу цінність та інтегрувати можливості розробки акумуляторів.

Hyundai Motor планує прискорити розробку акумуляторів наступного покоління, включаючи твердотільні батареї. Компанія має намір продовжити розробку у своєму дослідницькому центрі наступного покоління, відкриття якого заплановано на кінець цього року в науково-дослідному інституті Hyundai Motor в Уйвані. Ця ініціатива спрямована на зміцнення лідерства компанії в галузі акумуляторних технологій наступного покоління.

Компанія також планує застосувати оптимізовану для компанії структуру батареї CTV (cell-to-vehicle). У структурі CTV, інтегруючи батарею та кузов автомобіля, компанія може покращити інтеграцію та продуктивність батареї, зменшити кількість деталей, щоб полегшити вагу на 10 відсотків порівняно з попередньою системою CTP (cell-to-pack).

До 2030 року Hyundai Motor планує не лише використовувати сучасні нікель-кобальт-марганцеві (NCM) та недорогі літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї, а й розробити нову, доступну за ціною NCM батарею, щоб запропонувати ширший спектр рішень. Ця нова батарея початкового рівня спочатку буде впроваджена в масових моделях, і компанія очікує, що до 2030 року продуктивність батареї збільшиться більш ніж на 20 відсотків завдяки постійному збільшенню об’єму батареї.

Hyundai Motor також постійно вдосконалює безпеку акумуляторів. Компанія вже застосувала технологію попередньої діагностики системи управління батареями (BMS) для своїх електроавтомобілів, яка виявляє незначні відхилення в роботі батареї в режимі реального часу і попереджає користувача. Компанія планує розширити функції управління терміном служби батареї на основі моделей штучного інтелекту і підвищити точність технології прогнозування терміну служби батареї.

Hyundai Motor розробила структуру безпеки акумуляторної системи, яка запобігає теплопередачі між елементами батареї, незалежно від форм-фактора батареї, і постійно застосовує вдосконалену технологію в автомобілях. Крім того, компанія розробляє передову технологію охолодження, яка перешкоджає виникненню загоряння всередині батареї, і має намір застосувати її на серійних автомобілях до 2026 року.

Спираючись на технічні ноу-хау, отримані в процесі розробки акумуляторів, Hyundai Motor надаватиме споживачам ще більш безпечні та досконалі електроавтомобілі. Ця прихильність до інновацій, якості та безпеки підкреслює прагнення компанії бути лідером на ринку електроавтомобілів.

Зміна правил гри у сфері мобільності: програмно-орієнтований перехід Hyundai Motor та програмно-визначений автомобіль Pace Car

У другій частині «Hyundai Way» стратегія «Зміна правил гри у сфері мобільності» окреслює стратегію переходу Hyundai Motor, орієнтовану на програмне забезпечення. Компанія постійно вдосконалює свої продукти та послуги на основі програмного забезпечення та штучного інтелекту. Компанія очолює трансформацію в екосистемі мобільності за рахунок зосередження на розробці програмно-визначених автомобілів, включаючи програмно-визначений автомобіль Pace Car і нових мобільних бізнесів.

Hyundai Motor переходить до системи розробки програмно-визначених автомобілів, впроваджуючи методи розробки програмного забезпечення в розробку транспортних засобів. В основі розробки програмно-визначеного автомобіля лежить створення апаратних пристроїв, які можуть збирати різноманітні дані зсередини та ззовні автомобіля, а також можливість керувати загальним інтерфейсом транспортного засобу на основі програмного забезпечення. Компанія прагне з'єднати пристрої програмно-визначених автомобілів з автопарками, логістикою та міською транспортною інфраструктурою, створюючи інфраструктуру даних, яка може генерувати, збирати та використовувати великі обсяги даних у різних сферах.

Використовуючи штучний інтелект і технологію цифрових двійників, Hyundai Motor буде ефективно управляти станом роботи різних мобільних пристроїв і умовами руху в режимі реального часу. Компанія буде постійно вдосконалювати технології кібербезпеки для розробки безпечніших і надійніших підключених послуг.

Крім того, пропонуючи сторонній комплект розробника програмного забезпечення (SDK) та ринок додатків, численні ІТ-розробники та постачальники послуг мобільності зможуть розробляти різноманітні послуги з використанням інфраструктури даних Hyundai Motor. Це сприятиме створенню майбутньої екосистеми мобільності програмно-визначеного автомобіля, заснованої на технологічній платформі 42dot's SW.

Hyundai Motor розробляє зональну електрично-електронну (E/E) систему на базі високопродуктивного бортового комп'ютера (HPVC) для оптимізації пристроїв програмно-визначених автомобілів з точки зору живлення, управління та зв'язку. Застосування такої системи може спростити існуючу складну структуру автомобіля, скоротити час і вартість розробки, а також підвищити гнучкість змін програмного забезпечення, що дозволить швидше вдосконалювати і розгортати послуги і функції.

Компанія також будує інформаційно-розважальну систему наступного покоління та відкриту екосистему, щоб забезпечити середовище використання, орієнтоване на користувача. Для цього Hyundai Motor впроваджує Android Automotive і розробляє центральний дисплей з різними співвідношеннями відповідно до уподобань клієнтів. Компанія також розробляє власну відкриту операційну систему на базі Android і ринок автомобільних додатків, а за допомогою розмовного штучного інтелекту, заснованого на надвеликій мовній моделі, розробляє і вдосконалює функції, що сприяють безпеці і зручності водіїв в автомобілі.

Що стосується користувацького досвіду, Hyundai Motor зосереджується на розробці Digital Cockpit, до якої застосовано UX/UI дизайн наступного покоління. Очікується, що ці розробки покращать легкість взаємодії між користувачем і автомобілем, зробивши її більш інтуїтивно зрозумілою та зручною для користувача.

З першої половини 2026 року Hyundai Motor послідовно застосовуватиме інформаційно-розважальну систему наступного покоління на базі автомобільної операційної системи Android (AAOS) у серійних автомобілях. У другій половині 2026 року компанія планує випустити програмно-визначений автомобіль Pace Car, оснащений HPVC електронікою, яка зараз розробляється. Це дозволить реалізувати більш швидке та стабільне автономне водіння та функції штучного інтелекту, а також продемонструвати нові мобільні послуги та бізнеси. Відтоді Hyundai Motor поширюватиме програмні технології повного циклу програмно-визначеного автомобіля на інші моделі, постійно вдосконалюючи та покращуючи досвід водіння в моделях Hyundai.

Автомобілі Hyundai Motor перетворяться на машини, що навчаються, які постійно вдосконалюються завдяки інтеграції штучного інтелекту. Цей прогрес базуватиметься на даних, зібраних за допомогою програмно-визначених автомобілей. Інтеграція не лише покращить функції водіння, безпеки та зручності, але й підвищить зручність використання завдяки постійному оновленню нових сервісів додатків. Це безшовне з'єднання обіцяє інтегрувати всі дії в повсякденному житті користувача, що знаменує собою значний стрибок у транспортних технологіях і користувацькому досвіді. Оновлення «по повітрю» (OTA) створить віртуальний цикл розвитку програмно-визначених автомобілів на основі даних з удосконаленням підключених сервісів та покращенням послуг мобільності.

Hyundai Motor запустить мікроелектронне виробництво автономних транспортних засобів

Hyundai Motor планує запустити мікроелектронне виробництво, яке буде продавати автономні транспортні засоби різним світовим компаніям, що займаються розробкою програмного забезпечення для автономного водіння. Це нове підприємство буде використовувати можливості компанії з розробки обладнання та конкурентоспроможність виробництва, спираючись на досвід у розробці автономних транспортних засобів завдяки співпраці з компанією Motional та розширенню співпраці зі світовими лідерами у сфері автономного водіння.

Завдяки цим партнерствам Hyundai Motor має на меті посилити свої можливості з розробки та виробництва автономних транспортних засобів до найвищих світових стандартів. Компанія планує розробити платформу для основних загальних напрямків для впровадження автономного водіння рівня 4 або вище і має намір постачати цю платформу для автономних транспортних засобів світовим компаніям, що займаються розробкою програмного забезпечення для автономного водіння.

Зрештою, Hyundai Motor продовжить сприяти розширенню мікроелектронного виробництва, використовуючи захищену платформу для автономного водіння, постійно розширюючи свої можливості автономного водіння і забезпечуючи прибуток. Компанія розширюватиме свою глобальну присутність, орієнтуючись на технологію автономного водіння Motional.

Працюючи в північноамериканському регіоні, Hyundai Motor зміцнить свій досвід ведення бізнесу та технологічні можливості, завдяки використанню платформи роботаксі другого покоління на базі IONIQ 5. Це дозволить компанії розробити платформу роботаксі третього покоління та оптимальну модель автомобіля, а також розширити сферу надання послуг роботаксі на глобальному ринку.

Hyundai Motor також створює стійке середовище для досліджень і розробок та диверсифікує моделі доходів, такі як продаж, доставка та реклама рішень 3-го рівня, що базуються на провідних технічних можливостях автономного водіння 4-го рівня. Це дозволить компанії гнучко реагувати на зміни на ринку автономного водіння.

Безпека є головним пріоритетом у розвитку технологій автономного водіння Hyundai Motor. Для цього компанія створює систему, яка збирає дані про автономне водіння та одночасно безперервно навчає модель штучного інтелекту. Зі збільшенням обсягу даних Hyundai Motor зможе впроваджувати безпечніші та досконаліші технології автономного водіння. Ключовим елементом у розробці технології безпечного автономного водіння є створення обчислювальної системи, здатної безпечно керувати автономними транспортними засобами в будь-якій ситуації. З цією метою Hyundai Motor розробляє обчислювальне обладнання для автономного водіння, яке забезпечує стабільність і надійність, включаючи функціональну безпеку.

Компанія зосереджується на розробці скрізної моделі глибокого навчання, яка виконує сприйняття, судження та контроль одночасно. Цю модель планується розширити і застосувати як масштабоване глобальне рішення від рівня 2+ до рівня 4. Hyundai Motor також постійно зміцнює свої внутрішні можливості для інтерналізації розробки ключових елементів автономного водіння, прагнучи забезпечити більш безпечний і якісний клієнтський досвід як для водіїв, так і для пішоходів.

Hyundai Motor інтегрує всі технології, які використовуються в автомобілях, від автономного водіння до «розумних» заводів, в єдину програмну платформу для прискорення інновацій програмного забезпечення для автомобілів. Компанія постійно вдосконалює програмно-визначені автомобілі крок за кроком і постійно покращує якість і конкурентоспроможність автомобілів, оснащуючи їх функціями оновлення «по повітрю» (OTA).

Енергетичний мобілізатор: Новаторський стрибок у майбутнє сталої енергетики з воднем

Завдяки своєму бізнес-бренду HTWO, Hyundai Motor планує розширити лінійку систем на паливних елементах для задоволення різних потреб, охоплюючи ширші сфери застосування, такі як трамваї/поїзди, сучасна авіація, важку промисловість, морські судна та більше. Деякі з факторів, що сприяють зростанню, включають збільшення попиту на чистий водень у таких галузях, як нафтова, цементна та сталеливарна промисловість, а також збільшення його використання у транспорті на далекі відстані, наприклад, на кораблях та літаках.

Hyundai Motor прагне очолити глобальний енергетичний перехід через свій бізнес HTWO, зосереджуючись на технологіях та рішеннях у сфері сталої енергетики. Компанія прагне досягти нульового рівня викидів до 2045 року, ставши вуглецево-нейтральною на всіх етапах виробництва та експлуатації. Це включає впровадження відновлюваних джерел енергії на робочих майданчиках та розширення водневої енергетики.

Hyundai Motor розглядає водень як ключовий елемент своєї енергетичної стратегії, прагнучи зробити його легкодоступним джерелом енергії для всіх аспектів життя і промисловості, а не лише для транспорту. Водень є чудовим екологічно чистим енергоносієм завдяки своїй високій енергетичній щільності, простоті зберігання та транспортування. Інноваційні методи виробництва водню, розроблені компанією, такі як Waste-to-Hydrogen (W2H) та Plastic-to-Hydrogen (P2H), використовуються у всьому світі. Ці методи виробляють чистий водень, а також забезпечують ефективні рішення для утилізації відходів.

Мережа HTWO втілює інтеграцію мобільності та енергії Hyundai Motor, пропонуючи гнучке, комплексне водневе рішення. Реальне застосування цієї технології вже відбувається, наприклад, в рамках проекту NorCAL Zero та ініціативи з декарбонізації портів, з планами розширити застосування водню на всі портові операції. У сфері екологічно чистої логістики Hyundai Motor впроваджує рішення в Північній Америці та Кореї, починаючи з HMGMA в Джорджії.

Основні фінансові аспекти «Hyundai Way»

Фінансовий директор Hyundai Motor, Сеюнг Джо Лі, окреслив фінансові стратегії компанії. Він оголосив про середньо- та довгостроковий інвестиційний план Hyundai Motor, цільовий показник прибутковості, програму підвищення вартості та подальшу політику витрат акціонерів, що є важливими елементами успішної реалізації стратегії «Hyundai Way».

① Майбутні 10-ти річні інвестиційні плани

Hyundai Motor оголосив про загальні інвестиції в розмірі 120,5 трлн. вон на наступне десятиліття, з 2024 по 2033 рік. Це на 11,1 трлн. вон більше, ніж було оголошено минулого року. Розподіл інвестицій включає 54,5 трлн. вон на дослідження і розробки (R&D), 51,6 трлн. вон на капітальні витрати (CAPEX) і 14,4 трлн. вон на стратегічні інвестиції.

Відповідно до стратегії «Hyundai Way», яка охоплює такі напрямки як «Динамічні можливості Hyundai», «Мобільність, що змінює правила гри» та «Мобілізація енергії», компанія наголосила на своєму інвестиційному плані, який буде реалізовуватися поетапно.

В рамках стратегії «Динамічні можливості Hyundai» компанія планує інвестувати загалом 92,7 трлн. вон. Сюди входять 37,4 трлн. вон на дослідження і розробки (R&D), 50,8 трлн. вон на капітальні витрати (CAPEX) і 4,5 трлн. вон на стратегічні інвестиції. Ці інвестиції спрямовані на посилення конкурентоспроможності Hyundai в епоху електрифікації, зосереджуючись на гібридах, нових EREV, модульній системі наступного покоління та технологіях акумуляторів.

В рамках стратегії «Мобільність, що змінює правила гри» Hyundai Motor планує інвестувати 22,1 трлн. вон у передове програмне забезпечення та систему E/E, використовуючи свій досвід у розробці та виробництві апаратного забезпечення. Ці інвестиції також спрямовані на підтримку майбутніх досягнень компанії в галузі автономного водіння, програмно-визначених автомобілів і робототехніки.

У рамках стратегії «Мобілізація енергії» Hyundai Motor планує інвестувати 5,7 трлн. вон у розвиток водневих екосистем і ланцюжків доданої вартості, ще більше поглиблюючи свій досвід у водневій енергетиці.

② Середньо- та довгострокові фінансові цілі

Hyundai Motor планує зростання операційної маржі з 9 до 10 відсотків у 2027 році та понад 10 відсотків у 2030 році завдяки постійному підвищенню вартості електроавтомобілів та впровадженню моделей EREV.

До 2030 року компанія планує досягти однакової прибутковості для всієї лінійки силових агрегатів, включаючи двигуни внутрішнього згоряння, гібриди, EREV і електроавтомобілі.

③Розширення політики витрат  акціонерів

Hyundai Motor планує підвищити свою корпоративну цінність шляхом впровадження концепції загального прибутку акціонерів (TSR). Ця система включає в себе дивіденди, а також анулювання та викуп власних акцій.

Починаючи з цього року, Hyundai Motor взяла на себе зобов'язання виплачувати своїм акціонерам мінімальні щорічні дивіденди в розмірі 10 000 вон. Компанія також планує прозоро повідомляти про причини викупу акцій: або для підвищення корпоративної вартості Hyundai Motor, або для розподілу акцій серед своїх працівників.

З 2025 по 2027 рік Hyundai Motor буде використовувати проактивний і сталий TSR на рівні понад 35%. Це передбачатиме гнучкий підхід між сумою дивідендів, викупом та анулюванням власних акцій. Протягом цього періоду компанія прагне досягти середньої рентабельності власного капіталу на рівні 11-12%.

Протягом наступних трьох років Hyundai Motor ініціює програму викупу акцій на загальну суму до 4 трлн. вон, відповідно до TSR. Щорічна сума буде гнучко визначатися на основі цільових показників рентабельності власного капіталу (ROE) компанії.

Крім того, Hyundai Motor запропонує мінімальний щоквартальний дивіденд у розмірі 2 500 вон, що на 25 відсотків більше, ніж у поточному році. У випадках вилучення або викупу власних акцій, компанія також враховуватиме вартість привілейованих акцій.

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.